Personal Scan

Distribuire convenabila a documentelor scanate

INAPOI

Distribuire convenabila a documentelor scanate*

In activitatile de birou unde documentele trebuie scanate si trimise catre diverse destinatii, de exemplu in centrele de logistica, o solutie simpla cu care se poate distribui documentele scanate, valoreaza foarte mult. Fiecare pas sarit salveaza timp pierdut si creste eficienta fluxului de lucru.

O solutie eficienta este cea care poate fi implementata la sistemele multifunctionale ineo.

Personal Scan este una dintre aceste solutii. Aceasta aplicatie face posibila scanarea catre destinatii listate in Windows Active Directory. Utilizatorii au posibilitatea sa vada ce directoare au dreptul sa utilizeze si pot accesa adresele din agenda electronica. Avantajele sunt evidente: documentele pot fi scanate si trimise catre destinatie fara riscul unor erori, deoarece adresele sunt selectate direct din agenda electronica. De asemenea, aplicatia Personal Scan este usor de utilizat si are un pret de achizitie convenabil.

Descriere

Personal Scan este o aplicatie simpla care va permite sa trimiteti documentele scanate rapid si usor catre destinatii listate in Windows Active Directory - si toate acestea de pe sistemele multifunctionale DEVELOP cu Open API. Odata ce v-ati autentificat cu succes la echipament, puteti accesa agenda electronica prin intermediul Windows Active Directory, precum si toate directoarele la care aveti acces.

Beneficii pentru utilizator

  • Scanare convenabila si distribuirea documentelor catre destinatii listate in Active Directory:
  • Reducere a erorilor: nu este nevoie de introducerea manuala a adresei
  • Timp castigat: fiecare utilizator are acces la propria agenda electronica si directoare

Utilizatorii nu sunt singurii care profit de beneficiile aplicatie Personal Scan. Aceasta aplicatie ce ruleaza pe server ofera, de asemenea, administratorilor de retea cateva beneficii – pe langa instalare si intretinere simpla.

Beneficii pentru administratori

  • Timp castigat prin administrarea centralizata a utilizatorilor si drepturilor de utilizare: administratorul defineste care directoare pot fi accesate si de cine, autorizeaza accesul la directoarele corespunzatoare si poate usor si eficient sa actualizeze agenda electronica prin intermediul Active Directory
  • Controlul asupra volumului de stocare prin determinarea setarilor de scanare: administratorul poate defini tipul fisierului, rezolutia de scanare si chiar sa decida daca sa se scaneze in alb-negru sau color.

* pentru toate sistemele ineo care suporta OpenAPI